Deklaracja dostępności
Fundacja Amicus Universitatis Nicolai Copernici zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Uniwersytet Dziecięcy przy UMK w Toruniu.
Data publikacji strony internetowej: 2023-03-16.
Data ostatniej dużej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- grafiki nie posiadają tekstu alternatywnego lub tekst jest nieprawidłowy,
- filmy nie posiadają napisów rozszerzonych,
- filmy nie posiadają audiodeskrypcji,
- Jednoliterowe skróty klawiszowe dostępne na stronie nie udostępniają możliwości ich wyłączenia, zmiany mapowania, lub aktywności wyłącznie po fokusie elementu,
- nie zapewniono kolejności fokusu zgodnie przyjętą konwencją w kulturze,
- brak widocznego fokusu aktualnie zaznaczonych elementów,
- na stronie brak wyszukiwarki i mapy strony,
- strony nie posiadają nagłówka h1,
- działanie zamieszczonych linków nie jest zrozumiałe,
- na stronie występują teksty, które nie spełniają minimalnych wymagań kontrastu do tła,
- na stronie występują błędy walidacji lub przestarzałe elementy html,
- dokumenty do pobrania nie posiadają informacji o formacie i rozmiarze.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2023-03-16.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez organizację pozarządową.
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Skróty klawiaturowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Na adres poczty elektronicznej dostepnosc@umk.pl można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Z uwagi na korzystanie z sali budynku podmiotu publicznego, podajemy link do dostępności architektonicznej na stronie podmiotu publicznego: Wydział Teologiczny